lørdag 6. november 2010

Endelig sesong for varm sjokolade!




Jeg er en av de lettlurte forbrukerne som handler det som står rett foran kassen. Og på Harrods står det mye rett foran kassen. Så selv om jeg i utgangspunktet bare skulle ha med meg en liten søt eske med røkt paprikapulver (hva i all verden skal jeg egentlig med det) og indonesisk pepper og på grunn av håndbagasjerestriksjoner ikke kunne få med meg en flaske rosevann (til de søte små rosa cup cakesene jeg fikk oppskrift på til bursdagen min), endte jeg opp med å dra med meg en lekker eske med Chocolait. Perfekt fordi jeg allerede hadde avtalt med noen som skulle komme over på boller (bestilt som kanelsnurrer MED GLASUR!!!!!!!!, spesifisert i e-postoverskrift) og kakao (ikke spesifisert som Harrods dyreste). Min konklusjon er så langt at Harrodsmat i alle fall er morsomme suvernirer, så gjenstår det vel å se om kvaliteten er den samme som innpakningen…

Sjokoladene er søte som små kjærligheter på pinne som du putter i et glass med varm melk. Ganske lekkert for servering. I pakken ligger det også en krittlignende chalk-et-eller annet som jeg lurer på hva i all verden er til…


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar