onsdag 4. august 2010

Helgefrokost


Det kan hende det er litt tidlig å tenke på helgen, og spesielt hva man skal spise i helgen. Litt opportunistisk motivert er det er vel likevel best å poste denne litt i forkant. Å slippe å våkne til vekkerklokken mister aldri sin sjarm. Jeg elsker lange helgefrokoster, kanskje aller mest i vintermørket, men med den norske sommerens delvise uteblivelse, går jeg ikke av veien for å ta vinterens gleder på forskudd.

Jeg liker eggene mine medium kokt og jeg tar gjerne en cappuccino og dagens ferske aviser ved siden av. Jeg må ikke ha ferskpresset juice, men om det skulle være noen tvil, er det absolutt et pluss. Det hele serveres selvsagt på sengen.

Jeg bare nevner det…

Det kan nok godt hende at kokt egg ikke akkurat passer så godt til havrepannekaker – men jeg kunne ikke annet enn å la meg friste etter å ha bladd litt igjennom Smitten Kitchen med en ny bildeapplikasjon. En form for tastespotting (http://www.tastespotting.com/) som applikasjon - avansert...

Så kan vi heller ha sitron og akasiehonning på pannekakene…



Oppskrift på havrepannekaker finnes her for den som ikke forstod hintet...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar